dimarts, 6 d’abril del 2021

Street view de googlemaps. Capturat !

Molta gent només ha pogut intuir a través d'un reflex d'una finestra o mirall qui realitza les captures al GOOGLE STREET VIEW. I han de conformar-se amb una cosa així: 


Quan em vaig topar, un altre cop, amb el cotxe de Google Street View vora la pl. Lesseps a Barcelona.



I un altre ocasió em vaig topar amb un altre sistema que utilitza el "sr.google" per accedir als carrers peatonals o per allà on no hi pot accedir el seu cotxe. 

Backpack Google Street View camera in Barcelona, Catalonia

Al meu parer, una feina força interessant i molt apte per mi ... depenent de quant pesi la motxilla. Coi, amb les passejades que he fet, tindrien tots els carrerons ja pujats a GoogleMaps.

Una nota curiosa, que segurament tindrà a veure amb motius legals: Alemanya no té una xarxa com la majoria de països de la UE i no europeus. Si anem a Bielorússia també ens costarà poder passejar pels seus carrers des de casa. 


I un altre street view interessant, la frontera entre Rússia i Corea del Nord, un altre lloc del món poc mapejat amb aquest sistema --> Maps Tumen river . 


Per acabar, voldria afegir un altre reflexió. Aquells llocs del món on no li interessa a Google visitar. En resum, moltes regions d'Àfrica o Àsia .... o els camps de refugiats de les illes gregues, com el de Moria. 

Més info a l'article de magnet.xataka  --> Google Maps está dejando sin mapear gran parte del mundo. Otros no

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada