divendres, 29 d’agost del 2014

Geografia - Geomarqueting, per visualitzar negocis a Internet

Mitjançant Google Place és fàcil poder visualitzar un determinat negoci a Google Maps. Així com posteriorment pujar dades, vídeos, fotos, agregar horaris, si es poden realitzar reserves o menjar per emportar, ... I l'obtenció d'estadístiques mensuals per part dels clients, una informació que pot ser molt valuosa pels propietaris al tenir una informació directa i recent dels seus clients. 


> Enllaços: 

> COM HO FARIEM?



Una mostra d'un local, per exemple un Bar / Restaurant. He amagat alguna informació perquè no vull publicitar res, només mostrar com es faria.  

Després de incloure les dades de la ubicació i altre informació relacionada amb el local, ens marcarà la ubicació al mapa de GoogleMaps.  





Cal tenir present que cal la autorització per administrar allò referent a l'empresa i acceptar les condicions del servei. 






A voltes pot succeir que Google Maps no ubiqui bé l'empresa o no trobi la direcció. Aquest segon cas passa molt sovint amb urbanitzacions o en zones rurals (on sovint hi ha explotacions agro - ramaderes o cases de turisme rural). Però cap problema, ja que es pot col·locar manualment el símbol allà on volem.  






A més a més, perquè l'equip de Google pugui verificar si la informació subministrada és correcta, ofereix tres alternatives per la verificació de les dades: 



Fa un temps ho vaig realitzar amb l'opció de la carta amb un altre negoci i, efectivament, en unes setmanes es va rebre. D'aquesta forma obtenim de manera física una carta de part de Google Maps i un codi per activar l'alta. 

D'aquesta manera fàcil, podem posar qualsevol negoci sobre el mapa i ser trobar per qualsevol client. Ja que, com a es diu a peu de carrer, si no estàs a internet no existeixes (i més avui, amb els mòbils suposadament intel·ligents).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada